تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلا تولید محصول جدیدش را محدود کرد + فیلم

تسلا تولید محصول جدیدش را محدود کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تسلا به عنوان یک شرکت خودروسازی آمریکایی از سال 2003 شروع به تولید خودروهای  برقی کرد. شهرت این شرکت آمریکایی اخیرا برای تولید خودروهای خودران افزایش یافت. خودروهایی که بدون حضور راننده و با همکاری مسافران در تعیین محل مورد نظر از  نقشه‌ای که روی شیشه نمایش داده می‌شود آنها را به مقصد می‌رساند.

پس از راه‌اندازی خودروهای خودران، این شرکت از تولید و تحویل  260,150 دستگاه خودرو در سه ماهه سوم سال خبر داد و افزود تعداد 14065 دستگاه مربوط به مدل S  و  11.865 دستگاه، مدل X  خواهد بود که نسبت به دو ماهه دوم 17.7 % افزایش یافته است. این شرکت در خصوص تولید خودروی الکتریکی مدل 3 سدان اعلام کرد که تنگناهای تولیدی سبب شده است تولید این مدل محدود و یا حتی متوقف شود. 

تاکنون تنها 220 دستگاه از این مدل تحویل داده شده است و احتمال می‌رود تولید آن در سه ماه آینده، از 260 عدد تجاوز نکند. قیمت مدل 3 از آغاز تولید آن در ماه تیر 35/000 دلار  یعنی چیزی حدود نصف قیمت مدل S بوده است. تسلا در آغاز تولید این مدل گفته بود فروش این دستگاه تنها 1500 عدد در هفته بوده است که این درصد فروش باعث کاهش تولید آن خواهد شد. 

تسلا در ادامه از تحویل 100,000 دستگاه مدل S و  X در سه ماهه سوم خبر داد و گفت در تلاش است تا تولید مدل 3 را هم تا سال 2018 به سقف 500000 دستگاه برساند.

ویدئوی ارائه شده مربوط به رونمایی این شرکت از سه محصول اخیر خود است.

انتهای پیام/

تسلا تولید مدل S را محدود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلا تولید محصول جدیدش را محدود کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..