تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه انفجار تانک عراقی توسط خودروی انتحاری داعش + فیلم

لحظه انفجار تانک عراقی توسط خودروی انتحاری داعش+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خودروی انتحاری داعش که مقدار زیادی مواد منفجره درون آن جاسازی شده به سمت یکی از تانک های ابرامز عراقی رفت و پس از برخورد به ساختمانی در نزدیکی  تانک ، منفجر شد.

شخصی که در حال فیلمبرداری از تانک ابرامز بود هنگامی که متوجه ورود خودروی انتحاری داعش به صحنه شد در حالی که فریاد می زد در تلاش بود هرچه سریعتر از آنجا دور شود که ناگهان انفجار هولناک رخ داد.

گفتنی است؛ این ویدیو توسط کانال "Directorate 4" که در زمینه رصد عملیات انتحاری و تروریستی داعش فعالیت می کند پخش شده و در پایگاه خبری lenta.ru به انتشار رسیده است اما در هیچکدام از این دو منبع  به محل دقیق وقوع حادثه و دیگر جزئیات مربوط به این عملیات انتحاری اشاره ای نشده است.

انتهای پیام/

یک فروند تانک عراقی توسط داعش منفجر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه انفجار تانک عراقی توسط خودروی انتحاری داعش + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..