تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مردی با 50 مار افعی + تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مسافر قطار در حالی که اقدام به حمل 50 مار افعی در چمدانش کرده بود در یکی از ایستگاه های قطار در شرق چین بازداشت شد. ماموران بازرسی ایستگاه در حین تفتیش چمدان این مرد 50 مار افعی زنده را پیدا کردند. او از استان " ژی جیانگ " عازم خانه اش در شهر " گوانگ ژو " در جنوب چین بود.

دستگیری مرد حامل 50 مار افعی با چمدان! تصاویر

این مرد پس از بازجویی اقرار کرد که قصد داشت از این مارها برای درمان بیماری استفاده کند. او که حدود 50 سال داشت گفت از شهر خود عازم شرق چین شد تا حدود 4 کیلوگرم مار خریداری کند. دوستانش به او گفته بودند که در آن منطقه از چین مار با قیمت ارزان به فروش می‌رسد.

دستگیری مرد حامل 50 مار افعی با چمدان! تصاویر

ماموران بازرسی بعد از مشاهده بسته ای عجیب در داخل چمدان این مرد مشکوک شدند و پس از باز کردن آن با دیدن ده‌ها مار افعی زنده شوکه شدند.

 به دلیل غیر قانونی بودن تجارت و خرید و فروش مارهای سمی در چین این مرد برای بازجویی به پلیس تحویل داده شد.

گفتنی است؛ در سال 2013 نیز یک زن چینی هنگامی که قصد داشت از یک مار در طب سنتی استفاده کند مورد حمله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستانی در این کشور منتقل شد.

انتهای پیام/

حمل 50 مار افعی با چمدان !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مردی با 50 مار افعی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..