تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتور سواری یک خرس غول پیکر در خیابانهای روسیه+فیلم

موتور سواری یک خرس غول پیکر در خیابانهای روسیه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است هنگام سفر به کشورهای دیگر هر لحظه با اتفاقی رو به رو شویم که  اصلا به نظرمان عادی نرسد یا به عبارتی اگر چنین چیزی را در کشور خود مشاهده کنیم به عنوان یک پدیده بسیار عجیب به آن بنگریم.

حقیقت این است که در نقاط مختلف جهان شاید چیزهایی که در کشور خودمان عرف نیست برای مردم آن کشور موضوعی طبیعی باشد. یک نمونه از این موارد موتورسواری یک خرس است که در روسیه امری عادی تلقی می‌شود.

طبق مقالاتی که در پایگاه های خبری روسیه به انتشار می رسد، در این کشور رفت و آمد خرس ها با وسایل نقلیه شهروندان موضوعی کاملا عادی است و روس‌ها از دیدن آن اصلا تعجب نمی کنند چون به مواجهه با این صحنه‌ها عادت دارند.

در ادامه خرس بامزه ای که به همراه یک شهروند سوار موتور سیکلت شده است را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اتفاق بسیار عجیبی که در روسیه کاملا عادی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتور سواری یک خرس غول پیکر در خیابانهای روسیه+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..