تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهرداد میناوند: فوتبال ایران آلوده‌تر از این چیزیست که فکر می‌کنیم!

مهرداد میناوند: فوتبال ایران آلوده‌تر از این چیزیست که ما می‌پنداریم!به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حاشیه پشت حاشیه؛ این روزها اهالی فوتبال به جای تمرکز روی کار و تمرین، بدجور اسیر حواشی شده‌اند. حواشی که قرمز و آبی هم سرش نمی‌شود و هر روز سر از جایی درمی‌آورد. صدای اعتراضهایی که  از لابی‌گری و دست‌های پشت‌پرده همیشگی در این ورزش پرطرفدار کشور حکایت دارد.

مهرداد میناوند، بازکن پیشکسوت فوتبال، در آخرین پست اینستاگرام خود، با لحن تند و شفاف به لابی‌بازی‌های اخیر اشاره می‌کند و خواستار افشاگری سریع برای روشن شدن حقایق شده است.

مهرداد میناوند در اینستاگرام خود نوشت: " در تمام دوران بازيگريم هميشه آبروى ايران و ايرانى از همه چيز برايم با ارزشتر و مقدس تر بوده.فكر اين موضوع كه يك روز سر سوزنى مملكتم را بخاطر منافعم بفروشم در ذهنم خطور نمى كرد. چيزهايى را اين روزها ميبينم كه اين باور را در من قويتر ميكند كه فوتبال ايران آلوده تر از اين چيزيست كه ما ميپنداريم. وقتى براى منافعشان در قضيه طارمى يك عده خاص با يك پشت پرده قوى چند نخاله را جلو مى اندازند و وطن خود را بخاطرمنافع پوچشان به حراج ميگذارند.آقاى لباس فروش وآقايى كه خودت رو به تلويزيون و مطبوعات چسبانده اى و قرارداد بازيكنان و مربيان را در قهوه خانه اى در سعادت آباد ميبندى چه كسى رو تهديد ميكنيد؟!در تمام دوران زندگيم جز از خدا از هيچكس نترسيدم و اينجا اسم شما را نمياورم كه مبادا كوچكهايى مانند شما بزرگ شوند و مبادا از لحاظ حقوقى اين موضوع لوث شود. اميدوارم جناب طاهرى رسيدگى كنند كه مطمئناً رسيدگى ميكنند و دست اين اجانب و دشمنان وطن فروش را از طريق قانون از خرابكاريهاى احمقانه شان كوتاه كنند. از عادل فردوسى پور هم ميخواهم همانطور كه شب قبل از بازى با الهلال دست به افشاگرى ميزند اينبار هم جوانب را در نظر نگيرد و اين داستان را براى مردم كاملا روشن و شفاف موشكافى نمايم ".

 مهرداد میناوند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهرداد میناوند: فوتبال ایران آلوده‌تر از این چیزیست که فکر می‌کنیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..