تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوئینگ 747 چگونه رنگ‌آمیزی می‌شود؟ + فیلم

چگونه یک بوئینگ 747 رنگ‌آمیزی می‌شود ؟ + فیلم///دپوی عاشورابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بوئینگ 747 ( جامبوجت ) دومین هواپیمایی بزرگ مسافربری جهان است که پس از ایرباس آ-380، بیشترین استفاده را در سیستم حمل و نقل هوایی دارد.

جتی چهار موتوره با قالبیت جابجایی 550 مسافر و 13 تن بار، که تا کنون سایقه خوبی نیزاز خود به نمایش گذاشته، بر طبق آمار بوئینگ تا کنون  30 سانحه را تجربه کره، سوانحی که اکثرا بر اثر عوامل  انسانی بوده و تعداد کمی از آنها بر اثر اشکالات طراحی و یا ساختار ی رخ داده است. 

سال 1969 اولین پرواز بوئینگ انجام شد و یک سال بعد، از boeing 747 بطور رسمی رونمایی شد. تا کنون 1435 فروند از این هواپیما ساخته و در سیستم حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار گرفته است.

بوئینگ 747 با وزنی در حدود 406 تن از 4 میلیون و 500 هزار قطعه تشکیل شده است، 70 متر طول دارد که طول هر کدام از بالها 15 متر و 65 سانتی‌متر می‌باشد. 

 ویدئوی جالب زیر مراحل مختلف رنگ‌آمیزی این غول مسافربری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

شیوه رنگ‌آمیزی بوئینگ 747



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوئینگ 747 چگونه رنگ‌آمیزی می‌شود؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..