تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامتعارف‌ترین ازدواجی که تاکنون دیده‌اید + عکس

نامتعارف ترین و عجیب ترین ازدواجی که تاکنون دیده اید+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شنیدن ماجراهای عجیب از ازدواج های متفاوت در دنیا و مراسم نامتعارفی به اسم جشن طلاق ، ظاهرا حالا نوبت به پدیده عجیبی با عنوان ازدواج با خود مواجه هستیم که در جوامع غربی رو به گسترش است.

روزنامه ایتالیایی لاریپوپلیکا نوشت:

دختری ایتالیایی به نام لائورا مسی که اکنون 40 ساله و مربی تربیت بدنی است به گفته خودش پس از سالها انتظار برای رسیدن یک شخص ایده آل برای ازدواج و داشتن رابطه ناموفق 12 ساله با پسر مورد علاقه‌اش، اکنون به این فکر افتاده است که در آستانه میانسالی، فکری به حال خود کند.

لائورا دست به اقدامی عجیب زد. او در لمباردی ایتالیا لباس عروس پوشید و با حضور تعداد زیادی میهمان جشنی مجلل برگزار کرد و ازدواج با خودش را رسما اعلام کرد. او کیکی با عروسکی شبیه به خودش سفارش داد تا تشریفات جشن را کامل کند.

او همچنین در پایان مراسم گفت: من خودم را بیشتر از هر کس دیگری دوست دارم و به خودم عشق می ورزم. نکته جالب‌تر اینجاست که لائورا چیزی معادل 8700 پوند برای جهیزیه خود هزینه کرده است.

نامتعارف ترین و عجیب ترین ازدواجی که تاکنون دیده اید+عکس

نامتعارف ترین و عجیب ترین ازدواجی که تاکنون دیده اید+عکس

انتهای پیام/

زنی که با خودش ازدواج کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامتعارف‌ترین ازدواجی که تاکنون دیده‌اید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..