تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرش مرگبار مرد جوان از بالکن در کنسرت زنده! + فیلم

پرش مرگبار مرد جوان از بالکن حین کنسرت زنده ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه اقدام احمقانه یک مرد جوان را در یک کنسرت زنده در " آدلاید " استرالیا به تصویر می کشد. در ویدئویی که از لحظه وقوع حادثه تهیه شده است این جوان جوگیر را نشان می دهد که از بالکن این سالن کنسرت به پایین پرش می کند. وی در حالی اقدام به این عمل احمقانه کرد که فکر می کرد جمعیت حاضر در پایین بالکن او را در هوا خواهند گرفت. گفته می شود ارتفاع این بالکن حدود 4 متر بوده است.

بنا به گفته شاهدان عینی بعد از برخورد شدید این مرد به کف سالن، صورت وی در خون غوطه ور شد.

بنا به گزارش رسانه های استرالیایی این جوان 20 ساله در حالی اقدام به پرش کرد که تصور می کرد جمعیت حاضر پایین بالکن اقدام به گرفتن وی و کاهش ارتفاع خواهند کرد اما آنها برای جلوگیری از آسیب خود ناگهان اقدام به فرار کردند.

 " براندن" ، یکی از افرادی که شاهد این صحنه وحشتناک بود گفت که ناگهان جمعیت حاضر اقدام به فریاد زدن کردند و با فرار کردن اجازه دادند این جوان شدیدا به زمین برخورد کند."

گفتنی است؛ بعد از این حادثه این مرد جوان بلافاصله به بیمارستان سلطنتی آدلاید استرالیا منتقل شد.

انتهای پیام/

جو گیر شدن مرد جوان در کنسرت زنده کار دستش داد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرش مرگبار مرد جوان از بالکن در کنسرت زنده! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..