تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"ایروان" برای "بغداد" تره هم &#

با وجود درخواست بغداد از شرکت های هواپیمایی مختلف برای متوقف کردن پروازها به فرودگاههای بین المللی سلیمانیه و اربیل پس از برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق، پروازها از ایروان پایتخت ارمنستان همچنان دارد.

با  گزارش شمانیوز : با وجود درخواست بغداد از شرکت های هواپیمایی مختلف برای متوقف کردن پروازها به فرودگاههای بین المللی سلیمانیه و اربیل پس از برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق، پروازها از ایروان پایتخت ارمنستان همچنان دارد.
خبرگزاری رگنوم روسیه روز دوشنبه با اعلام این خبر به نقل از گِئورک خاچاتوریان نماینده شرکت هواپیمایی «آرمنیا» نوشت که یک پرواز در هر هفته به صورت چارتری به اربیل انجام می شود و در زمان حاضر هم تغییراتی نداشته است.
به گفته وی در شرایطی که تصمیم نهایی درباره متوقف کردن پروازها به اربیل وجود ندارد، پروازهای شرکت ارمنیا کماکان انجام می گیرد.
پیش از این چندین کشور از جمله ترکیه، ایران، لبنان و قطر پروازها به اقلیم کردستان عراق را متوقف کرده اند.
عراق تاکید کرده که نتیجه همه پرسی یکشنبه هفته گذشته خارج از قانون اساسی است و هیچ مذاکره ای را در این زمینه نمی پذیرد.
این همه پرسی با مخالفت قاطع جامعه جهانی مواجه شده و حتی آمریکا نیز آن را نپذیرفته و فقط رژیم صهیونیستی هیچ موضع مخالفی نگرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"ایروان" برای "بغداد" تره هم &#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..