تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقلب در تشخیص چهره نوت 8 به آسانی آب خوردن + فیلم

تقلب در تشخیص چهره نوت 8 به آسانی آب خوردن + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند نوت 8 یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت سامسونگ است. این شرکت هنگام رونمایی از محصول جدیدش، به تعدادی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد آن  اشاره کرد که وجه تمایزش با گوشی‌های قبل از خود بود. یکی از این ویژگی‌های خاص، قابلیت تشخیص چهره فوق هوشمند بود که در صورت تشخیص ندادن، صفحه کلید برای کاربر باز نمی‌شد. این قابلیت باعث خوشحالی مشتریان و طرفداران این محصول شد اما ذوق‌زدگی آنها دیری نپایید. 

یکی از کاربران هوشیار، با انجام آزمایشی کوچک ثابت کرد این ویژگی چندان هم قابل اعتماد نیست و به راحتی می‌توان آن را فریب داد. او با قرار دادن عکس صاحب گوشی در مقابل دوربین نوت 8، توانست صفحه کلید را باز کند و وارد برنامه‌های آن شود. این کشف هوشمندانه قطعا آسیب زیادی به بازار نوت 8 و محصولات سامسونگ خواهد زد. 

در ادامه ویدئویی از عملکرد هوشیارانه این کاربر در استفاده از قابلیت تشخیص چهره نوت 8 ارائه شده است.  

انتهای پیام/

تشخیص چهره نوت 8 براحتی فریب می‌خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقلب در تشخیص چهره نوت 8 به آسانی آب خوردن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..