تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ 32 ساله ویندوز مایکروسافت در 90 ثانیه + فیلم

تاریخ 32 ساله ویندوز مایکروسافت در 90 ثانیه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛بی‌شک ویندوز مایکروسافت در بین همه سیستم‌عامل‌ها، پرطرفدارترین سیستم عامل دسکتاپ جهان با اختلاف بسیار زیاد است و با وجود افت محسوس تعداد کاربران به حدود یک میلیارد نفر، خطر چندانی را از طرف رقبای دسکتاپ خود یعنی مکینتاش اپل و لینوکس و کروم حس نمی‌کند.

البته سیستم عامل‌های موبایلی رقیب جدی ویندوز محسوب می‌شوند به طوری که اندروید مدت‌هاست تعداد کاربرانش بیشتر از ویندوز است و IOs اپل نیز در حال پیشی گرفتن از آن است.

کاربرانی که نسخه‌های مختلف ویندوز را تجربه کرده‌اند، خاطرات زیادی از آنها دارند. به تازگی ویدئویی 90 ثانیه ای از 32 سال تاریخ سیستم عامل ویندوز (1985 تا 2017) منتشر شده است که دیدن آن می‌تواند بسیار جذاب باشد.

گفتنی است؛ اولین نسخه ویندوز قبل از سال 1995 نسخه های ویندوز  تحت DOS  بودند و اولین نسخه گرافیکی این سیستم عامل ویندوز 95 است.

در ادامه این ویدئو جذاب را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

فیلم جذاب از تاریخ سیستم عامل ویندوز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ 32 ساله ویندوز مایکروسافت در 90 ثانیه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..