تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش علی کریمی پس از ممانعت از ورود به زمین نفت + عکس

باشگاه نفت در را به روی علی کریمی بست + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی بازیکن مشهور و محبوب کشورمان، سالها به عنوان یکی از اعضای ثابت تیم ملی فوتبال، با بازی درخشان خود لحظات زیبا و غرورآفرینی را در تاریخ رقابتهای فوتبال خلق کرده است. این بازیکن در ادامه فعالیتهای ورزشی‌اش به عنوان سرمربی تیم نفت انتخاب شد و در این سمت ادامه داد.

چندی پیش به دلیل اختلافاتی که میان او و تیم نفت رخ داد، حمید درخشان جایگزین او شد که این امر خود مزید بر علت شد و اختلافات را بیشتر کرد. علی کریمی در اعتراض به این تصمیم باشگاه نفت، جایگزینی درخشان را نپذیرفت و به تمریناتش با بازیکنان این تیم ادامه داد، باشگاه نفت نیز برای مقابله با او از ورودش به زمین تمرین ممانعت کرد. 

در پی این اقدام، کریمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این اقدام ، پاسخ معناداری داد. 

 علی کریمی در اینستاگرام خود نوشت: " اگر دوباره می‌توانستم به جوانیم برگردم، حتما باز تمام اشتباهاتم را انجام می‌دادم اما اینبار، هم قدر عمیقتر و هم قدری زودتر "

 باشگاه نفت در را به روی علی کریمی بست + عکس

انتهای پیام/

 باشگاه نفت علی کریمی را به زمین  راه نداد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش علی کریمی پس از ممانعت از ورود به زمین نفت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..