تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشخیص غلط بیمارستان مرگ دختر 13 ساله را رقم زد

تشخیص غلط بیمارستان مرگ دختر 13 ساله را رقم زد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دختر نوجوان اهل منطقه " بری " کلانشهر منچستر به دلیل تشخیص اشتباه  بیماری‌اش در بیمارستانی در منچستر جانش را از دست داد. در حالی که " شازل زمان " 13 ساله از یک کیست مغزی رنج می‌برد در این بیمارستان به خانواده وی گفته شد که دخترشان تنها دچار ناراحتی معده  است و می تواند مرخص شود.  " شازل "  که با علایم سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی و همچنین استفراغ به بیمارستان منتقل شده بود چند روزی با تشخیص پزشکان در این بیمارستان بستری بود. پس از گذشت چند روز از بستری شازل، پزشکان بیمارستان با اعلام اینکه بیماری او تنها ناراحتی معده است او را ترخیص کردند.

اما این دختر تنها چند ساعت پس از مرخص شدن از بیمارستان جانش را از دست داد. او که پس از بازگشت به منزل بیهوش شده بود مجددا به بیمارستان منتقل شد اما تلاش برای نجات جاناو بی‌نتیجه بود.

طبق مدارک دادگاه در تشخیص بیماری این دختر به دلیل استفاده از یک پزشک کم تجربه و همچنین ارائه خدمات سطح پایین، کم‌کاری صورت گرفته است. گفته می شود پس از مشاهده علائم وخیم در این دختر نوجوان با دکتر ارشد بیمارستان نیز تماس گرفته شد اما او در آن ساعت از معاینه بیمار طفره رفت. بنا به گفته یک پاتولوژیست مرگ این دختر احتمالا در اثر یک کیست نادر و ناشناخته در مغز  بوده که باعث ایست قلبی وی شده است.

 " شانا مک کالوم "، مدیر بخش پزشکی بیمارستان ضمن عذرخواهی در خصوص این اتفاق تلخ گفت :" اگر بخواهم صادق باشم، حقیقت در این خصوص بیان نشده است.

گفتنی است؛ قرار است جلسه بعدی دادگاه ظرف هفته آینده برگزار و رای نهایی در این خصوص صادر شود.

انتهای پیام/

مرگ دختر موجوان در اثر تشخیص اشتباه بیمارستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشخیص غلط بیمارستان مرگ دختر 13 ساله را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..