تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «متهمین دایره بیستم» مستند جدید می‌سازد

کارگردان «متهمین دایره بیستم» مستند جدید می‌سازدحسام اسلامی مستندساز، در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قصد ساخت مستندی با نام موقت «خیره به خورشید» را دارم. برای ساخت این مستند با عطیه عطارزاده همکاری می‌کنم.

وی با اشاره به مدت زمان فیلمبرداری «خیره به خورشید» افزود: نویسندگی و پژوهش آن به صورت مشترک با عطیه عطارزاده انجام می‌شود و فکر می‌کنم فیلمبرداری آن حدود یک‌سال طول بکشد.

این کارگردان درباره اولین نمایش جدیدترین مستندش اظهار کرد: امیدوارم اگر همچنان بخش مستند در جشنواره فیلم فجر باقی بماند، این مستند به سی و هفتمین دوره جشنواره برسد.

اسلامی در خصوص موضوع این مستند بیان کرد: موضوع مستند «خیره به خورشید» که در آسایشگاهی واقع در تهران می‌گذرد، تغییرات یک‌ ساله زندگی بیماران اعصاب و روان را نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ حسام اسلامی با مستند «متهمین دایره بیستم» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتهای پیام/

تازه‌ترین فیلم مستند حسام اسلامی ساخته می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «متهمین دایره بیستم» مستند جدید می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..