تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه توئیت 280 کاراکتری ارسال کنیم؟

چگونه توئیت 280 کاراکتری ارسال کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته جک دورسی، مدیر عامل توئیتر با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی از ایجاد تغییر بزرگی خبر داد.

جک دورسی اعلام کرد که قرار است محدودیت کاراکتری توئیتر از 140 به 280 کاراکتر افزایش پیدا کند و این قابلیت به طور آزمایشی برای گروهی فعال شده است. قابلیتی که تا چند هفته آینده برای تمامی کاربران توئیتر به غیر از کاربرانی که با زبان های چینی، ژاپنی و کره ای توئیت می کنند، فعال خواهد شد.

اگر شما نیز می‌خواهید به طور آزمایشی توئیت های 280 کاراکتری ارسال کنید، مراحل زیر را دنیال کنید.

 در مرورگر کروم افزونه Tampermonkey را نصب کنید.

اینجا کلیک کنید و داخل صفحه دکمه Raw بزنید.

حال وارد سایت توییتر شوید و توییت های 280 کاراکتری ارسال کنید.

 انتهای پیام/

آموزش ارسال توئیت 280 کاراکتری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه توئیت 280 کاراکتری ارسال کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..