تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همیشه دیدن عکس های قدیمی در فضای مجازی برای کاربران جذاب بوده که روزانه هزاران تصویر از این نوع عکس ها در دنیای وب از سوی وب گردهای خوش ذوق به اشتراک گذاشته می شود. انتشار این نوع عکسها برای بسیاری از کاربران که تاکنون از دیدنشان غافل بوده اند بسیار جذاب و مهیج است و  بعد از گذشت سال ها روایت گر خاطرات آن سال هاست.

بندر تاریخی  بوشهر تا اوایل قرن بیستم بندر پر جنب و جوش و فعالی بود اما برای مدتی طولانی در میانه ی قرن بیستم اهمیت خود را از دست داد. در طول این سالیان بناهای قدیمی بوشهر به حال خود گذاشته شدند بسیاری از آنها ویران گشتند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصاویری از بوشهر را که در سال های آغازین دهه ی ۱۳۵۰ خورشیدی گرفته شده اند و  آخرین بازمانده های معماری سنتی بوشهر را به تصویر می کشد مشاهده کنید.

 تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350 تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350 تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350  تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350

انتهای پیام/

 تصاویری ناب و دیدنی از بوشهر در دهه 1350



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر کمتر دیده شده از بوشهر در دهه 1350»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..