تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشتی‌کنان بی باک و خدابخشی در شب شام غریبان

۶۰۷۸۱۲

۳۵۹  بازدید

در مراسم شام غریبان حسینی ، مهدی بی‌باک و مهدی خدابخشی با یکدیگر آشتی کردند.

خبرگزاری تسنیم: امشب(یکشنبه)  در مراسم شام غریبان سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش در خانه تکواندو با همت و تدبیر مدیر سازمان تیم‌های ملی تکواندو، مهدی بی باک سرمربی تیم ملی و مهدی خدابخشی با یکدیگر آشتی کردند.

در این مراسم بی‌باک و اسبقی با بوسیدن صورت یکدیگر به اختلافات پیش آمده قبل از مسابقات جهانی تکواندو پایان دادند تا مجددا شاهد بازگشت آرامش به تیم ملی تکواندو باشیم.

همچنین در این مراسم قرار بود بهنام اسبقی نیز حضور داشته باشد که به دلیل سفر او این امکان مهیا نشد اما قرار است در روزهای آینده او نیز با سرمربی تیم ملی آشتی کند و مجددا همراه با مهدی خدابخشی در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشد.

آرش فرهادیان ، مدیر تیم‌های ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تایید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشتی‌کنان بی باک و خدابخشی در شب شام غریبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..