تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواس پرتی‌های کوچک که خبر از فاجعه‌ای ترسناک در مغز می‌دهند/ ۱۲ روش شگفت انگیز برای تقویت حافظه/ ترند 8 میلیارد دلاری زعفران در دنیا/ عوامل بروز سرطان معده

حواس پرتی‌های کوچک که خبر از فاجعه‌ای ترسناک در مغز می‌دهند/ ۱۲ روش شگفت انگیز برای تقویت حافظه/ ترند 8 میلیارد دلاری زعفران در دنیا/ عوامل بروز سرطان معدهبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

حواس پرتی‌های کوچک که خبر از فاجعه‌ای ترسناک در مغز می‌دهند

حواس پرتی و اشتباه‌های کوچک در انجام کار‌های خانه و محل کار به دلیل مشغله بالای ذهنی و مواردی این چنین نیست، بلکه نشان دهنده مراحل اولیه ابتلا به یکی از بیماری‌های مغزی در جهان است.

۱۲ روش شگفت انگیز برای تقویت حافظه +اینفوگرافیک

اگر به تازگی بسیاری از قرار‌های کاری، نکات درسی، تاریخ مناسبت‌ها و مواردی از این دست را فراموش می‌کنید امکان دارد دچار ضعف حافظه شده باشید که می‌توانید این مشکل را با رعایت چند نکته برطرف کنید.

مبتلایان به اچ آی وی مصرف این نوشیدنی خوش طعم را فراموش نکنند

ویروس اچ آی وی (HIV) می‌تواند فرد مبتلا را در معرض ابتلا به تعداد زیادی از بیماری‌های عفونی و مرگبار قرار دهد که به تازگی دانشمندان در یک نوشیدنی محبوب خواص درمانی مفید برای این مبتلایان شناسایی کرده اند.

ایران، زادگاه 90 درصد از گیاهان دارویی جهان/ ترند 8 میلیارد دلاری زعفران در دنیا

مشاور وزیر و مدیر طرح ملی جهاد کشاورزی گفت: بیش از 90 درصد از گونه های گیاهان دارویی در کشور ما رشد می کند.

آلودگی مواد غذایی و نوشیدن آب غیراستاندارد عامل بروز سرطان معده

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سرطان معده در کشور به طور غیر طبیعی به وقوع می‌پیوندد و علت اصلی آن مصرف غذا و آب ناسالم است.

جزئیات افزایش و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی سال 96

 مشاور وزیر علوم گفت: 33000 ظرفیت جدید در حوزه خوابگاه‌های غیر دولتی و 2800 ظرفیت جدید در قالب کمک رهن ایجاد گردید.

مراقبت خانگی سالمندان نیازمند آموزش است/ زنگ خطر بحران سالمندی در ایران به صدا درآمد

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، مراقبت خانگی از سالمندان و آموزش آن را مهم و تاثیرگذار دانست.

کربلایی شدن 6500 دانشجو در دوره هفدهم ستاد عتبات

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از کربلایی شدن 6500دانشجو تاکنون در این دوره خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواس پرتی‌های کوچک که خبر از فاجعه‌ای ترسناک در مغز می‌دهند/ ۱۲ روش شگفت انگیز برای تقویت حافظه/ ترند 8 میلیارد دلاری زعفران در دنیا/ عوامل بروز سرطان معده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..