تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش ٢٧ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند

کی روش ٢٧ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ٢٧ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه بانان:
علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی، حامد لک، محمد رشید مظاهری

مدافعان:
احسان حاج صفی، حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری

هافبک (بازیکنان خط میانی):
احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، سعید عزت الهی، وحید امیری، اشکان دژاگه

مهاجمان:
علیرضا جهانبخش، کریم انصاریفرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، رضا قوچان نژاد، سامان قدوس، سردار آزمون

حسین ماهینی، فرشید اسماعیلی، محمد انصاری، دانیال ماهینی، امید ابراهیمی، علی قلی زاده، امید نورافکن، وحید محمدزاده، مرتضی تبریزی و ساسان انصاری ۹ بازیکنی هستند که با وجود حضور در مرحله اول اردوی تیم ملی برای دیدار مقابل توگو و روسیه جایی در مرحله دوم این اردو ندارند.

گفتنی است، تمرین تیم ملی فوتبال از روز دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه پژوهشگاه نفت از ساعت ١٦:٣٠ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش ٢٧ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..