تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد کاربران اینستاگرام تا سال 2018 به یک میلیارد نفر می رسد

تعداد کاربران اینستاگرام تا سال 2018 به یک میلیارد نفر می رسدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی چند روز گذشته اینستاگرام اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه اش به 800 میلیون نفر رسیده و رشد 100 میلیون کاربر در چهار ماه نشانه علاقه و استقبال کاربران به این شبکه اجتماعی است.

پیش بینی کارشناسان برای روند رو به رشد اینستاگرام حاکی از رسیدن تعداد کاربران این شبکه به یک میلیارد کاربر تا سال 2018 میلادی است که می تواند برای دیگر شبکه های اجتماعی یک رقیب جدی به شمار آید.

اینستاگرام گفته است قابلیت به اشتراک‌گذاری ویدئو در این شبکه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است به گونه‌ای که 80 درصد کاربران در سال بسیاری از زمان خود را در اینستاگرام صرف تماشای فیلم ها می کنند.

به اشتراک گذاری چند عکس در یک پُست، ویدئوهای کوتاه مدت، استوری، تغییرات در گالری و بسیاری از قابلیت های دیگر موجب شده تا اقبال کاربران به اینستاگرام روز به روز بیشتر شود، هرچند که این شبکه تا رسیده به تعداد کاربران آنلاین ماهانه برخی از شبکه های ار جمله اسنپ چت هنوز فاصله دارد ولی می تواند یک رقیب برای آنها باشد.

انتهای پیام/

افزایش چشمگیر کاربران اینستاگرام تا سال 2018



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد کاربران اینستاگرام تا سال 2018 به یک میلیارد نفر می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..