تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لولا داسیلوا می‌تواند در انتخابات 2018 پیروز شود

۶۰۷۶۶۲

۱۱۵  بازدید

براساس جدیدترین نظرسنجی‌ها، رئیس‌جمهور پیشین برزیل با وجود اتهام فساد که می‌تواند مانع از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری سال آتی میلادی شود، همچنان می‌تواند در صورت مشارکت پیروز این رقابت شود.

ایسنا: به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس نظرسنجی موسسه داتافولها که در روزنامه فولهادوسنپائولو منتشر شد، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور پیشین برزیل دست‌کم می‌تواند با 35 درصد آراء در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری 2018 برزیل پیروز شود.

این در حالی است که در نظرسنجی ماه ژوئن سال جاری میلادی این میزان 30 درصد بود.

دو رقیب احتمالی وی مارینا سیلوا، وزیر سابق محیط زیست و خایر بولسونارو، یکی از اعضای راست کنگره برزیل در این نظرسنجی به ترتیب 13 و 17 درصد آرای شرکت کنندگان در این نظرسنجی را به دست آورند.

براساس این نظرسنجی همچنین مشخص شد که لولا داسیلوا حتی می‌تواند تمامی رقبای احتمالی خود را در دور دوم انتخابات 2018 شکست دهد.

میلیون‌ها تن از برزیلیایی‌ها در جریان ریاست جمهوری 2003 تا 2010 لولا داسیلوا از فقر نجات پیدا کردند.

این در حالی است که رقبای لولا داسیلوا وی را به فساد مالی و اختلاس متهم کرده‌اند.

در صورتی که اتهام رئیس‌جمهور پیشین برزیل از سوی یک دادگاه عالی در این کشور تایید شود، وی ممکن است برای کاندید شدن در انتخابات 2018 واجد شرایط نباشد با این حال در نظرسنجی صورت گرفته، مشخص شد 26 درصد رای دهندگان به کاندیدایی که مورد حمایت لولا داسیلوا باشد و در صورتی که وی واجد شرایط انتخابات نشود رای خواهند داد.

لولا داسیلوا ماه گذشته میلادی گناهکار شناخته شد و به اتهام پذیرفتن اختلاسی به رقم 3.7 میلیون رئاس(واحد پول برزیل) به 10 سال حبس محکوم شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لولا داسیلوا می‌تواند در انتخابات 2018 پیروز شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..