تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جیمز فرانکو، صدف طلای «سن‌سباستین» را برد

۶۰۷۶۵۸

۹۲۰  بازدید

خبرگزاری مهر: به نقل از ورایتی، فیلم «هنرمند فاجعه» ساخته جیمز فرانکو دیشب (شنبه شب) از شصت و پنجمین جشنواره سن‌سباستین جایزه صدف طلا را به عنوان بهترین فیلم جشنواره دریافت کرد. این جشنواره از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی در دنیای اسپانیایی زبان و این جایزه از مهمترین جوایز سینمایی است.

فرانکو روی صحنه و هنگام دریافت جایزه گفت: این یک رابطه خانوادگی بود، برادر من، خواهر من و ست روگن دوست قدیمی من در ساخت آن همراهم بودند.

وی با تشکر از کمپانی برادران وارنر گفت: این فیلم ساده درباره مردی دیوانه است، اما او رویاهای بزرگی دارد و این خیلی بهتر از این است که هیچ رویایی نداشته باشی. امیدوارم در این دوران دیوانه‌وار این فیلم کمی نور و الهام به زندگی بیاورد.

جیمز فرانکو، صدف طلای «سن‌سباستین» را برد

فیلم «هنرمند فاجعه» همچنین جایزه «فروز زینه‌مادلیا» را نیز از منتقدان اسپانیایی گرفت و یکی از دو فیلم برتری بود که توسط تماشاگران انتخاب شد.

در این مراسم بوگدان دومیتراش جایزه صدف نقره‌ای را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرد. او این جایزه را برای اجرایش در فیلم «پوروروکا» ساخته کنستانتین پاپسکو و در نقش پدری که با ناپدید شدن دخترش نابود می‌شود، دریافت کرد.

«هاندیا» ساخته جان گارانو و آیتور آرگی نیز برنده جایزه ویژه هیات داوران شد. این جایزه بزرگ به فیلمی از باسک رسید که در بخش رقابتی اصلی حضور داشت. داستان فیلم در سال ۱۸۳۷ در باسک می‌گذرد.

«آلانیس» ساخته آناهی برنری آرژانتینی که تصویرگر زندگی دختری خیابانی است برنده جایزه بهترین کارگردان اول شد و سوفیا گالا برای ایفای نقش این زن، جایزه صدف نقره‌ای را برای بهترین بازیگر زن جشنواره به خود اختصاص داد.

«برزگر» ساخته مارین فرانسن از فرانسه که داستانی عاشقانه در سال ۱۸۵۱ فرانسه است در بخش رقابتی کارگردان‌های جدید جشنواره که از بخش‌های جانبی است جایزه برد.

«کشتن مسیح» ساخته لورا مورا از سینمای شیلی نیز برنده جایزه اروسکی شد که به تریلری اجتماعی ساخته کارگردانی جوان اهدا می‌شود.

در مراسم دیشب که برای آرژانتین شب خوبی محسوب می‌شد دیگو لرمان نیز جایزه بهترین فیلمنامه را برای «یک نوع خانواده» دریافت کرد. در این فیلم باربارا لنی در نقش زنی بازی کرده که در آرژانتین سفر می‌کند تا بتواند بچه‌ای را به فرزندی بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جیمز فرانکو، صدف طلای «سن‌سباستین» را برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..