تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از برترين‌های نانو در سال 95

تقدیر از برترين‌های نانو در سال 95به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  دهمين دوره از نمايشگاه و جشنواره فناوری‌های نانو در جهت معرفی دستاوردهای اين حوزه به عموم مردم، متخصصان و مديران كشور از ١٤ لغايت ١٧ مهر ماه در محل نمايشگاه بين المللی خليج فارس برگزار خواهد شد.

در اين نمايشگاه ١٥٠ محصول عرضه خواهد شد و همچنين چند كشور خارجی براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگی كرده‌اند. شركت‌هايی كه حوزه فعاليتشان توليد محصولات فناوری نانو است در اين نمايشگاه غرفه خواهند داشت.

شبكه های آزمايشگاهی فناوری نانو، غرفه های طرح های نوآورانه ايده های خوب علمی، ساخت‌های بهينه در اين نمايشگاه حاضر هستند تا سرمايه گذاری‌های لازم برايشان انجام شود و به صنعت وارد شوند.

همچنين در حوزه خانواده و خانگی غرفه‌های خانه نانو وجود دارد كه می‌تواند برای آشنايی خانواده ها و استفاده آنها در فضای خانگی بسيار مفيد و موثر باشد.

گفتنی است؛ در اين نمايشگاه برترين های نانو در سال 95 معرفی خواهند شد و از آنها تقدير به عمل می‌آيد.

انتهای پيام/

برترين های نانو در سال 95 معرفی خواهند شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از برترين‌های نانو در سال 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..