تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت ربات چند منظوره با پوشش اوریگامی

ساخت ربات چند منظوره با پوشش اوریگامیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،این ربات از یک شکل پایه مکعبی ساخته شده و با حرکت تحت میدان مغناطیسی، پوشش‌های مختلف اوریگامی را مانند اسکلت خارجی به کار می‌گیرد تا وظایف گوناگون را انجام دهد.

تکنیک اوریگامی کمک می‌کند تا در آینده کارایی ربات‌های مینیاتوری افزایش یابد تا نیاز به ساخت چند ربات برای وظایف گوناگون برطرف شود.

«شوهای میاشیتا»، متخصص علوم رباتیک از دانشگاه یورک در این خصوص گفت: در شرایط فعلی ربات‌ها فاقد انعطاف هستند و هر کدام از آنها صرفا برای یک وظیفه طراحی می‌شوند.

وی در ادامه افزود: مطالعات ما نشان داده است که می‌توان با فناوری اوریگامی رباتی ساخت که بدون تغییر ساختار بخش درونی، وظایف گوناگون را انجام دهد.

ربات مغناطیسی جدید برای حرکت بر روی یک صفحه رسانا با مساحت 25 سانتیمتر مربع طراحی شده است. در بخش زیرین این صفحه مجموعه کنترلی ربات با آهن‌ربا قرار دارد.

این ربات برای حرکت در صفحه مغناطیسی و قرارگیری بر روی اسکلت‌خارجی ساخته شده تا با هنر اوریگامی و تحت تاثیر حرارت اسکلت خارجی را اصطلاحا" پوشیده تا وظایف گوناگون را انجام ‌دهد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

رباتی با چند قابلیت و پوشش اوریگامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت ربات چند منظوره با پوشش اوریگامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..