تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم‌های مستند در جشنواره فیلم فجر جدی گرفته نمی‌شوند

یک مستندساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم‌های مستند در جشنواره فیلم فجر جدی گرفته نمی‌شوندسعید صادقی مستندساز، درباره جایگاه فیلم‌های مستند در جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متاسفانه فیلم‌های مستند در جشنواره جدی گرفته نمی‌شوند. سال گذشته سانس‌های بد و مرده به فیلم‌های مستند تعلق گرفت که باعث شد، خبرنگاران و حاضران در جشنواره استقبالی نشان ندهند.

وی ادامه داد: این از سر باز کردن و جدی نگرفتن بخش مستند در جشنواره فیلم فجر، احساس بدی به فیلمسازان می‌دهد. سال گذشته از میان هفتاد فیلم مستند جشنواره سینما حقیقت، یازده اثر به جشنواره فیلم فجر رسیدند. انتظار می‌رفت حمایت خوبی شوند؛ اما وقتی متولیان، این بخش را جدی نمی‌گیرند خروجی خوبی نخواهد داشت.

این مستندساز اذعان کرد: با یک برنامه‌ریزی صحیح می توان آثار مستند را در میان بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر گنجاند تا با جذب مخاطب و پوشش خبری مناسب از سوی خبرنگاران روبرو شوند.

صادقی خاطرنشان کرد: اگر قرار است مستندساز به خوبی دیده شود، در ایام جشنواره است که آن هم منوط به حمایت از سوی متولیان و برگزارکنندگان است. پس چه بهتر که امکانات فیلم‌های بلند سینمایی در جشنواره فیلم فجر، به آثار مستند نیز داده شود.

شایان ذکر است؛ سعید صادقی در بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اثری را با عنوان «کویرس؛ وطن کوچ من» داشت.

انتهای پیام/

انتقاد یک مستندساز از بی‌توجهی مسئولان به سینمای مستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم‌های مستند در جشنواره فیلم فجر جدی گرفته نمی‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..