تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدهی بیمه‌ها در حال شکستن کمر صنعت درمان

بدهی بیمه‌ها در حال شکستن کمر صنعت درمانناصر نقدی عضو هیئت مدیره سندیکای داروسازان ایران و انستیتو پاستور ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیان کرد: شاید مساله بدهی بیمه ها از نظر بیانی موضوع تازه‌ای نیست اما واقعیت این است که بیمه‌ها دارند کمر صنعت درمان را می شکنند و باید هرچه زودتر چاره‌ای کرد زیرا این مساله در واقع سیکل و چرخه‌ای میان دولت، بیمه و صنعت است.

نقدی گفت: یکی از مهمترین راهکارهای پیشنهادی برای حل مشکلات پیش روی صنعت حیاتی داروسازی کشور این است که حداقل همانند تبصره‌ها و بندهای مشمول بودجه طرح تحول نظام سلامت، برای داروسازی هم بودجه‌ای درنظر گرفته شود و درواقع بخش دارو نیز به طور مستقل در قانون بودجه کشور مطرح شود.

عضو هیئت مدیره سندیکای دارو سازی ادامه داد: هم اکنون بیش از 400 روز از بدهی بیمه‌ها به صنعت داروسازی کشور می‌گذرد، بدهی‌هایی که به مرز بیش از 4000 میلیارد تومان رسیده و واقعا کمر داروسازی ایران را خم کرده و می‌شکند.

ناصرنقدی با اشاره به ضربه سنگینی که بیمه‌ها به صنعت دارویی ایران زده‌اند، یادآور شد: کل چرخه مالی بازار دارویی ایران اعم از سهم واردات و تولید داخل هم اکنون 14000 میلیارد تومان است که در این میان 800 میلیون دلار به تولید داخلی داروهای تخصصی اختصاص دارد، حال تصور کنید که اگر از این میان 4000 میلیارد تومان کسر شود چه اتفاقی برای صنعت دارویی کشور می‌افتد بنابراین وضعیت واقعا حساس و بحرانی است.

 انتهای پیام /

بدهی 400 روزه بیمه‌‌ها به مرز 4000 میلیارد تومان رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدهی بیمه‌ها در حال شکستن کمر صنعت درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..