تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره‌بازی به سبک کامبیز دیرباز + عکس

خاطره بازی به سبک کامبیز دیرباز +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها سریال تلویزیونی "تب سرد" به کارگردانی علیرضا افخمی از شبکه آی فیلم در حال پخش است. به همین بهانه کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اينستاگرامش عکسی نوستالژيک  منتشر کرد.

این عکس مربوط به سريال خاطره انگيز تب سرد ساخته شده در 14 سال پيش است که کامبیز دیرباز، شهاب حسینی و حمید گودرزی را در کنار یکدیگر نشان می دهد.

گفتنی است؛  خلاصه این سریال از این قرار است که شهاب کیانفر، کارخانه‌اش در شرف ورشکستگی قرار دارد؛ با این حال تلاش می‌کند تا با رقابت با پدرخانم متمولش (هرمز)، زندگی پر تجملی را برای همسرش تدارک دیده و با قرض و نزول کردن پول، کارخانه‌اش را نجات دهد. با وخیم‌تر شدن اوضاع مالی‌ شهاب، او تصمیم می‌گیرد تا با طرح یک نقشه و کمک گرفتن از همسر شخصی که پرستاری فرزندش (مانی) را به عهده دارد و به تازگی از زندان آزاد شده است، مشکلاتش را حل نماید .

 کامبیز دیرباز در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به بهانهء پخش مجدد سریال تب سرد از شبکه ifilm
مثل برق و باد چهارده سال گذشت،
ولى رفاقت ها کهنه تر و دلچسب تر شدند،
براى شهاب و حمید آرزوى سلامتى و بهروزى دارم"

  خاطره بازی به سبک کامبیز دیرباز +عکس

انتهای پیام/

 تصویری دیدنی از جوانی کامبیز دیرباز و شهاب حسینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره‌بازی به سبک کامبیز دیرباز + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..