تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد رشوه 11.5 میلیون تومانی قاچاقچیان توسط ماموران پلیس پایتخت

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، از رد رشوه 11 میلیون و 500 هزار تومانی توسط مأموران انتظامی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خبر داد.

به گزارش شمانیوز، سرهنگ" سید جعفر حسینی" در این باره، گفت: ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، در پی اطلاع از فروش مواد مخدر توسط یکی از خرده فروشان مواد مخدر در اتوبان آزادگان، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، 27 گرم مواد مخدر کشف شد، افزود: متهم برای رهایی از قانون هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه به ماموران داده و توسط یکی از بستگان نزدیک وی، مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان در نایلون قهوه ای رنگ تحویل ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد.

سرهنگ حسینی با اشاره به هماهنگی ماموران پایگاه پنجم با سلسله مراتب فرماندهی، عنوان داشت: وجه مذکور صورتجلسه و به همراه مواد مکشوفه، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند

رد رشوه بیست و پنج میلیونی پلیس تهران

وی همچنین به پرونده دیگری اشاره کرد که طی آن قاچاقچیان اقدام به پیشنهاد رشوه 25 میلیونی کرده بودند،اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر، فردی مشکوک به فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی انجام شده  از وی مقدار 90 گرم تریاک و 30 گرم شیره تریاک با لفافه و بسته بندی شده را کشف می کنند. متهم برای رهایی از قانون، هنگام دستگیری مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد و برادر وی، مبلغ موصوف را، تحویل ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ حسینی با اشاره به هماهنگی ماموران پایگاه چهارم با سلسله مراتب فرماندهی، عنوان داشت: وجه مذکور صورتجلسه و به همراه مواد مکشوفه، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد رشوه 11.5 میلیون تومانی قاچاقچیان توسط ماموران پلیس پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..