تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ محافظ طوطی‌های در خطر انقراض

۶۰۵۲۰۲

۴۳۳  بازدید

آژاکس یک سگ گله ی کالی آموزش داده شده و باهوش است که از گونه ای طوطی در خطر انقراض در نیوزیلند به نام «کی» (kea) محافظت کرده و آن ها را مکان یابی می کند. این گونه ی طوطی کمیاب که در ارتفاعات به سر می برد در جزیره ای در مناطق دوردست جنوب این کشور یافت می شود.

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: آژاکس یک سگ گله ی کالی آموزش داده شده و باهوش است که از گونه ای طوطی در خطر انقراض در نیوزیلند به نام «کی» (kea) محافظت کرده و آن ها را مکان یابی می کند. این گونه ی طوطی کمیاب که در ارتفاعات به سر می برد در جزیره ای  در مناطق دوردست جنوب این کشور یافت می شود.  سگ محافظ طوطی‌های در خطر انقراض

آزاکس همراه با صاحبش، کوری، لانه های کی ها را برای مشخص کردن و نظارت بر جمعیت آن ها جستجو می کند. آژاکس نقش مهمی در نجات دادن این طوطی که تنها طوطی کوهستانی دنیاست بر عهده دارد. از شما دعوت می کنیم ویدیو زیبایی که از وظیفه ی این سگ دوست داشتنی تهیه شده را در ادامه مشاهده نمایید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ محافظ طوطی‌های در خطر انقراض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..