تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگ ترین افتخار پلیس، یاری رساندن به مردم است

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت گفت :با اشاره به اقدام خداپسندانه کارکنان پلیس راهور استان گیلان در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در آستانه هفته ناجا برای کمک به خانواده ای بی سرپناه در شهرستان رشت، اظهار داشت: این کارکنان به صورت خودجوش با مشاهده خانواده ای که در حاشیه خیابان زندگی می کردند، هزینه رهن یک منزل مسکونی را برای این خانواده فراهم کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بفرموده مقام معظم رهبری، پلیس یار مهربان مردم است، تصریح کرد: خدمت رسانی پلیس به شهروندان در هیچ ایامی متوقف نمی شود.

سرهنگ خیرخواه با تقدیر از روحیه جهادی و عملکرد قابل تحسین پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، بیان داشت:حمایت از شهروندان سرلوحه امور در این مجموعه است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در کنار برخورد قاطع با قانون شکنان و اراذل و اوباش، رفتاری برادرانه و مهربانانه با شهروندان مطیع قانون دارد، خاطرنشان کرد: حفظ آرامش مردم از اولویت های پلیس به شمار می رود.

معاون اجتماعی پلیس گیلان، یاری رساندن به مردم را بزرگ ترین افتخار پلیس دانست و اضافه کرد: فرزندان ملت در لباس نیروی انتظامی مجاهدانه برای امنیت و آسایش شهروندان تلاش می کنند.

سرهنگ خیرخواه جامعه محوری و مردم محوری را از خصوصیات بارز پلیس برشمرد و افزود: آسیب ها و بحران های اجتماعی بدون حضور مستمر و مستحکم شهروندان و پلیس در کنار هم میسر نمی شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخورد سلبی پلیس تنها در مواجهه با خلافکاران شکل میگیرد، اظهار داشت: پلیس به دور از تبعیض و با نگاهی محبت آمیز با مردم روبرو می شود.

وی با بیان اینکه کمتر دستگاهی به اندازه پلیس با مردم ارتباط مستقیم دارد، تصریح کرد: نظارت های سازمانی و مردمی، به تسریع خدمت رسانی توسط پلیس کمک کرده اند‌.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به دشواری و پیچیدگی های ماموریت های پلیس، اظهار داشت: این ماموریت های خطیر زمانی با موفقیت حداکثری همراه می شوند که صلابت پلیس با عدالت و مروت آمیخته شود.

سرهنگ خیرخواه پلیس را دیواری مستحکم در برابر ستمگران دانست و تصریح کرد: جامعه ای به سعادت و آرامش می رسد که در آن پلیس هم سو، هم قدم و همراه مردم باشد.

انتهای پیام/پ

پلیس با تمام امکانات در خدمت مردم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگ ترین افتخار پلیس، یاری رساندن به مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..