تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های رادیو اقتصاد در روز تاسوعای حسینی

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ در روز تاسوعای حسینی رادیو اقتصاد برنامه های خود را اعلام کرد.

بررسی سيره اقتصادی امام حسین(ع)
ویژه برنامه «پژواک سرخ» با حضور حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر كارشناس مذهبی به همراه سید مرتضی خاتمی خوانساری كارشناس مذهبی به بررسی سيره اقتصادی امام حسین (ع) می پردازند.

نقش امر به معروف و نهی از منکر در قیام حضرت حسین(ع)، چگونگی قيام امام حسین(ع) بر مدار قرآنی و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

ویژه برنامه محرم «پژواک سرخ» شنبه 8 مهر ماه ساعت 6:30 به مدت 85 دقیقه و یکشنبه 9 مهر ماه ساعت 03:00 به مدت 70 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

نقش حضرت عباس (ع) در قیام کربلا
سید مرتضی خاتمی خوانساری كارشناس مذهبی در ویژه برنامه محرم «علمدار فضائل» در خصوص نقش حضرت عباس (ع) در قیام کربلا صحبت خواهد کرد. همچنین موضوع امان نامه سپاه دشمن به امام در شب عاشورا نیز در برنامه مطرح خواهد شد.

ویژه برنامه محرم «علمدار فضائل» جمعه 7 مهر ماه ساعت 21:00 به مدت 55 دقیقه و شنبه 8 مهر ماه ساعت 08:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

بصیرت حضرت عباس (ع) در واقعه عاشورا
حجت الاسلام سید محمد هاشمی استاد دانشگاه، حجت الاسلام پویا مفرد استاد دانشگاه و نیز مرتضی خاتمی خوانساری استاد دانشگاه در برنامه «اشک روان (1)» به موضوع بصیرت حضرت عباس (ع) در واقعه عاشورا خواهند پرداخت.

از دیگر موضوعات دراین برنامه می توان به بررسی وقايع شب عاشورا، موقعیت شناسی و امام شناسی آن حضرت، تبعیت از ولایت و ... اشاره کرد.

ویژه برنامه های محرم «اشک روان (1)» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی محسن رنگینی شنبه ساعت 09:00 به مدت 180 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

شهادت حضرت ابوالفضل (ع)
حجت الاسلام خسروی کارشناس مذهبی در برنامه «عیار سرخ» در خصوص نقش علمدار کربلا در حماسه عاشورا صحبت می کند.

بررسی ابعاد شخصیتی حضرت ابوالفضل (ع)، نقش روزی حلال در عاقبت بخیری و تاثیر لقمه حرام بر تباهی و هلاکت انسان و ... از دیگر مباحثی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

ویژه برنامه «عیار سرخ» کاری از گروه کسب و کار در ایام محرم ساعت ۱۲:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود. 

تاثیر مشاركت كودكان در هيات های عزاداری
دكترمحمد مهدی ربانی کارشناس مديريت و نیز مريم نوروزی مدير حسينه كودكان چمران در برنامه «مدرسه عاشورا» در خصوص تاثیر مشاركت كودكان در هيات های عزاداری صحبت خواهند کرد.

ویژه برنامه محرم «مدرسه عاشورا» شنبه 8 مهر ماه و یکشنبه 9 مهر ماه ساعت 13:00 به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

سیره عملی حضرت عباس (ع) و وقایع روز عاشورا
حجت الاسلام سید محمد هاشمی استاد دانشگاه، حجت الاسلام پویا مفرد استاد دانشگاه و نیز مرتضی خاتمی خوانساری استاد دانشگاه در برنامه فردا در خصوص ویژگی های شخصیت و سیره عملی حضرت عباس و وقایع روز عاشورا به گفتگو خواهند نشست.

حضرت عباس از دیدگاه معصومین (ع)، ارزش گریه بر امام حسین (ع)، وظیفه ما در قبال فداکاری یاران امام حسین (ع) و ... از دیگر مواردی هستند که در برنامه «اشک روان (2)» بررسی خواهند شد.

ویژه برنامه های محرم «اشک روان (2)» کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی محسن رنگینی شنبه ساعت 14:05 به مدت 170 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

فلسفه قیام عاشورا در کلام بزرگان
برنامه «روز دهم» با پخش سخنان مقام معظم رهبری و همچنین سخنان آيت الله العظمی وحيد خراسانی و دیگر بزرگان دینی در خصوص فلسفه قيام عاشورا همراه شنوندگان خواهد شد. همچنین در بخش هایی از برنامه مداحی مداحان اهل بيت را نیز خواهید شنید.

ویژه برنامه محرم «روز دهم» شنبه 8 مهر ماه و یکشنبه 9 مهر ماه ساعت 18:30 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود. 

درس هایی از قيام عاشورا
رضا شاه محمدی كارشناس مذهبی در برنامه «قیام ماندگار» در مورد جنگ نرم دشمن در روز عاشورا صحبت خواهد کرد.

توسل به امام حسين(ع) در شب عاشورا، بيان درس هاي از قيام عاشورا در مقايسه با زمان حال، بررسی دلايل قيام امام حسين (ع)، بيان زيركی، آگاهی و بصيرت مومنين و ... از جمله محورهای موضوعی این برنامه خواهند بود.

ویژه برنامه محرم «قیام ماندگار» شنبه 8 مهر ماه ساعت 21:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های رادیو اقتصاد در روز تاسوعای حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..