تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر شهید محسن حججی در خاک آرام گرفت

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ تشییع پیکر شهید محسن حججی در خیابان های شهر شهید پرور و ولایت مدار نجف آباد در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی با مداحی ذاکران اهل بیت و سینه زنی مردم برگزار شد  و در گلزار شهدای نجف آباد آرام گرفت .

آیت الله حسناتی امام جمعه نجف آباد بر پیکر  شهید حججی نماز خواند.

سردار بی سر در دل خاک آرام گرفت

سردار بی سر در دل خاک آرام گرفت

سردار بی سر در دل خاک آرام گرفت

پیکر شهید محسن حججی در خاک آرام گرفت

پیکر مطهر شهید محسن حججی شامگاه دوشنبه وارد خاک کشورمان شد و روز سه‌شنبه 4 شهریور در حرم نورانی حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) طواف داده شد و بعد از آن نیز مراسم تشییع این شهید عزیز با حضور گسترده مردم مشهد و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) برگزار شد.

 در روز چهارشنبه نیز پیکر مطهر شهید در میدان امام حسین تهران با حضور گسترده مردم و مسؤولان در تهران تشییع شد و عصر روز چهارشنبه نیز برای تشییع در اصفهان وارد میدان امام(ره) این شهر شد.

امروز نیز پیکر مطهر شهید پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور نجف‌آباد، در یادمان شهدای این شهر در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/س

شهید حججی در دل خاک آرام  گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر شهید محسن حججی در خاک آرام گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..