تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف اتوبوس با تریلی در جاده تبریز-هشترود/ حادثه 16 کشته و مصدوم برجای گذاشت

تصادف اتوبوس با تریلی در جاده تبریز/13کشته و مصدومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت : ساعت 03:50 بامداد امروز  تصادف يك دستگاه اتوبوس با تریلی در جاده هشترود ، 130کیلومتر مانده به تبریز ١۴ مصدوم و دو كشته بر جای گذاشت.

وی افزود:بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

کولیوند تصریح کرد:14مصدوم  به بیمارستان امام حسین هشترود و 1 نفر به بیمارستان امام خمینی میانه انتقال یافتند.

 سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: یکی از مصدومان  در بیمارستان فوت کرد.

کولیوند گفت:از مجموع 14 مصدوم بستری  راننده تریلی بدحال و در بخش مراقبت های ویژه بستری و سایر مصدومین در بخش های تخصصی بیمارستان های فوق تحت نظر هستند.

انتهای پیام/

16کشته و مصدوم در تصادف اتوبوس با تریلی در جاده تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف اتوبوس با تریلی در جاده تبریز-هشترود/ حادثه 16 کشته و مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..