تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارج شدن کرم 10 سانتی از گونه این مرد

خارج شدن کرم 10 سانتی از گونه این مرد خارج شدن کرم 10 سانتی از گونه این مرد 

مردی که حین عمل جراحی صورت، پزشکان کرم عجیب 10 سانتی را از صورت وی خارج کردند که خبرش به سرعت رسانه اي شد. در پی حضور یک مرد 29 ساله در بیمارستان و اظهار ناراحتی از دردی که در ناحیه صورت احساس میکرد پزشکان صورت متورم او را معاینه کردند و متوجه یک کیست بزرگ در صورت وی شدند.

بر زمینه گزارش mirror، جراحان بی درنگ صورت و چشم متورم این مریض جوان را مورد جراحی قرار دادند و توانستند یک کرم زنده 10 سانتی‌متری را از صورت وی بیرون بکشند.به قول جراح متخصص که این عمل جراحی را انجام داد، “این کرم ماه‌ها بود که در صورت مریض زندگی و رشد کرده بود.”

 به گزارش پارس ناز «زهیل بن نذر»«Zuhail Bin Nazar»، جراح عمومی و لاپاروسکوپی گفت: “مریض در حالی پیش من آمد که با تورم در سمت چپ چشم و گونه‌اش روبرو بود.”وی افزود:”ما بی درنگ عمل جراحی را انجام دادیم و کیست را حفره کردیم؛ در آن لحظه این کرم حدود 10 سانتی متری زنده بیرون کشیده شد.

اعتقاد پزشکان بر این هست که این کرم یک نوع «فیلاریایس»«filariasis» و از انواع کرم‌هاي انگلی هست.این پیشامد Incident در ایالت «کِرالا»«Kerala» در جنوب هند به وقوع ضمیمه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارج شدن کرم 10 سانتی از گونه این مرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..