تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : آگوئرو و تایید شکستگی دنده بر اثر تصادف :: ورزش سه

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

کد خبر: ۱۴۶۴۴۷۳/۳۰

زمان: ۰۰:۳۰  
۱۳۹۶/۰۷/۰۸

بازدید: ۳,۲۴۶

سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی، از هواداران و کادر پزشکی این باشگاه، به دلیل حمایت شان بعد از سانحه رانندگی اخیر، تشکر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، آگوئرو که به آمستردام سفر کرده بود، زمانی که سوار یک تاکسی بود دچار سانحه رانندگی شد. هنوز مشخص نیست که او چه مدت از میادین دور خواهد بود اما او در توئیترش، در مورد آخرین وضعیتش نوشت و از هواداران و کادر درمانی اش تشکر کرد.

 

او نوشت:” از همه شما به خاطر پیام های حمایتی تان از صمیم قلب تشکر می کنم. این پیام ها واقعا به من برای بهبودی ام کمک می کنند.

 

تاکسی ای که من سوار آن بودم، اشتباه پیچید و به یک تیرک کوبید. واقعا ضربه شدیدی بود اما کمربند ایمنی باعث شد تا اتفاق بدتری رخ ندهد.

 

 

 

 

مایلم از کارکنان دانشکده پزشکی VU آمستردام به خاطر حمایت و توجه شان تشکر کنم. به احترام آنها کلاه از سر برمی دارم.

 

من بعد از معایناتی که پزشکان باشگاه انجام دادند، اکنون در خانه ام در منچستر هستم. دنده من شکسته است. درد می کند اما خوب هستم و روی ریکاوری تمرکز دارم. از همه متشکرم.”

زیباجو

حتما بخوانید :   قدم هایی استوار در پیاده روی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : آگوئرو و تایید شکستگی دنده بر اثر تصادف :: ورزش سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..