تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : فردا در تمرین نفت حاضر هستم

اشتراک گذاری در فیسبوک

توئیت

ورزش سه: در شرایطی که حمید درخشان یک بار بعد از اخراج علی دایی در اقدامی باورنکردنی در تمرین پرسپولیس حاضر شد تا حواشی وحشتناکی در ورزشگاه درفشی فر اتفاق بیفتد ، فردا هم ممکن است اتفاق مشابهی در ورزشگاه تهرانسر رقم بخورد.

در حال حاضر علی کریمی به دوستانش گفته فردا در تمرین نفت حاضر خواهد بود چرا که او رسما سرمربی تیم است و اگر قصد کنار گذاشتن اش را دارند باید اخراجش کنند و بعد از تسویه حساب او عطای کار در نفت را به لقایش می بخشند .

ظاهرا مدیران نفت از آنجایی که کارت کریمی به عنوان مربی صادر شده ، تصور می کنند او حقی در باشگاه ندارد و  حداکثر می تواند مربی تیم باشد اما کریمی در فدراسیون قرارداد خود را به عنوان سرمربی ثبت کرده است و با دست پر در تمرین حاضر می شود .

قاعدتا در تمرین نفت در بازی فردا اتفاقات عجیبی رقم خواهد خورد .

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : مورینیو نیز به صف رونالدو و مسی ملحق شد :: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : فردا در تمرین نفت حاضر هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..