تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه 1396/07/08

فال روزانه شنبه 8 مهر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر احساس می کنید که تا به حال نتوانستید طبق برنامه های زندگی تان پیش روید، نگران نشوید. به جای آن بهتر است هر چه سریع تر مسیر خود را عوض کنید. تکیه کردن به دیگران خوب است اما اگر منتظر دیگران باشید تا کار شما را پیش ببرند، هیچگاه به هدف تان نخواهید رسید. در چنین روزی حقایق زیادی برایتان روشن می شود و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می شوید. این موضوع در ماه های آتی بیش از پیش خود را نشان و زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. به زودی تلفن یا ایمیلی به شما می شود که حاوی یک خبر خوبی است که مدت هاست انتظارش را می کشید. ماه آذر ماه فوق العاده ای از هر جهت، چه مسائل مالی و چه عاطفی، برایتان خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد. به زودی سفری در راه دارید که زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید در دامی گیر افتاده اید و رهایی برایتان سخت شده است. در این شرایط سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک رستوران رمانتیک است.

 فـال روزانـه - Daily Omen

اخیرا ایده های زیادی به ذهن تان خطور کرده که دوست دارید آنها را با دیگران هم به اشتراک بگذارید. احساس می کنید که اگر دیگران هم آنها را دنبال کنند، دنیای زیباتری خواهید داشت. اما یادتان باشد، شما نمی توانید نظر و اعتقادات دیگران را عوض کنید. تنها می توانید پیشنهادهایتان را به گوش شان برسانید. دوراهی های زیادی در زندگی تان وجود دارد که امروز برای یکی از مهمترین های آنها راه حلی پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

 سعی دارید کنترل اموری را به عهده بگیرید. این مسئله شما را از زندگی روزمره ای که داشته اید، جدا کرده و مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب فکر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen دوست دارید با قدرت زیاد در مسیری مستقیم حرکت کنید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. امروز عقل و احساس شما بهم گره خورده و نمی توانید آنها را از هم جدا کنید طوری که تصور می کنید سرابی که می بینید هم واقعی است. بد نیست کمی منطقی تر عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است. فـال روزانـه - Daily Omen

اگر بیش از منطق بر احساسات تان تکیه کنید، ممکن است برایتان دردسرساز شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که زودتر از خانه بیرون بروید زیرا اگر دیر برسید، تاثیر منفی ای را در همان دیدار اول بر او خواهید گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

 گوشه گیری بس است. امروز زمان آن است تا خودتان را به اطرافیان نشان دهید. اعتماد به نفس شما در حال حاضر بیشتر از همیشه است طوری که خودتان هم باورتان نمی شود که تا این حد خودتان را باور کرده اید. اگر تا به حال طور دیگری بوده اید، دلیلش این است که مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد.


فـال روزانـه - Daily Omen

 احساس می کنید در جایگاهی که شایسته تان است قرار ندارید و مدام مانند یک عروسک خیمه شب بازی از این سمت به آن سمت در حر کت اید. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از رشته تحصیلی یا شغل تان راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است.

 

فـال روزانـه - Daily Omen

با این که همیشه سرتان شلوغ است اما روزهای پیش رو شلوغی شما دو برابر می شود که باید سخت برای آنها خودتان را آماده کنید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید. خبری در محیط کار شما را شگفت زده می کند، اما آنقدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت ندارد، پس تمرکزتان را روی مسائل مهم تر بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

 ممکن است احساسات، گول تان بزنند و شما را به راهی غلط هدایت کنند، بنابراین سعی کنید در حال حاضر تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تصور می کنید که راهتان را گم کرده اید و به آرزوهایی که در سر داشته اید، نرسیدید. شاید انرژی لازم را داشته باشید اما آنچه اهمیت دارد این است که باید آنها را در مسیر درستی هدایت کنید. کلید موفقیت شما در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen  
شاید محدودیت هایی که در حال حاضر دارید، دست و پای شما را بسته اند اما تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه 1396/07/08»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..