تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه خصوصی کی‌روش با طارمی

تمرین تیم ملی از ساعت 17 امروز (جمعه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آغاز شد. این در حالی بود که ملی‌پوشان از ساعت 16:30 در زمین حاضر بودند.

* کی‌روش در همان ابتدای تمرین، مهدی طارمی را صدا زده و 10 دقیقه‌ای در مورد جریان محرومیت او با این بازیکن جلسه گذاشت.

* ملی‌پوشان پرسپولیس با روحیه خوب در اولین تمرین تیم ملی شرکت کردند. این در حالی بود که برخی از بازیکنان از آنها در مورد اتفاقات بازی پرسپولیس و الهلال سوال می‌کردند.

* سید جلال حسینی گفته می‌شد به خاطر مصدومیت در بازی پرسپولیس و الهلال به زمین نیامده در این تمرین در کنار ملی‌پوشان به تمرین پرداخت. با این حال این بازیکن در فوتبال درون تیمی شرکت نکرد و زیر نظر پزشک تیم به تمرین پرداخت.

* دروازه‌بان‌ها بعد از 10 دقیقه ابتدایی تمرین که بازیکنان کار با توپ داشتند از جمع آنها جدا و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* یک دختر 10 ساله که فرزند یکی از کارمندان فدراسیون بود در کنار زمین تمرین دیده شد که این مسئله با تذکر مربیان تیم همراه شد.

* بخش اصلی تمرین فوتبال درون تیمی بود که بین دو تیم با کاورهای سبز و نارنجی رنگ برگزار شد. در این بازی تمرینی بازیکنان انگیزه و تلاش زیادی از خود نشان دادن تا توجه سرمربی تیم ملی را جلب کنند. فهرست نهایی تیم ملی به گفته کی‌روش یکشنبه شب اعلام می‌شود.

* کارلوس کی‌روش قضاوت بازی را بر عهده داشت و بارها نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

* در فوتبال درون تیمی ملی‌پوشان هیچ بازیکنی حق تکل زدن روی پای هم بازیکن خود نداشت تا با مصدومیت احتمالی مواجه شود. از این رو این مسابقه کم برخورد بود.

* در بازی تمرینی اشکان دژاگه موفق به گلزنی شد.

*کی روش در جریان بازی چند دقیقه مسابقه را متوقف کرد و ایرادهای بازیکنان را به آنها متذکر شد.

*در 30 دقیقه پایانی بازی تمرینی رشید مظاهری جانشین بیرانوندی شد که دروازه‌اش توسط دژاگه باز شد.

* آنالیزور تیم ملی بالای سکوها از فوتبال درون تیمی ملی‌پوشان فیلمبرداری کرد.

* تمرین فردای تیم ملی پشت درهای بسته و در محلی که به ملی‌پوشان اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.

تیم ملی به ترتیب 13 و 18 مهر در ورزشگاه آزادی و شهر کازان در دیدارهای دوستانه به مصاف توگو و روسیه می‌رود.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه خصوصی کی‌روش با طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..