تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید کودک داعشی علیه ایران به زبان فارسی +فیلم

تهدید ایران به زبان فارسی توسط کودک داعشی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،ویدیویی که به تازگی در یکی از خبرگزاری های گروه تروریستی داعش منتشر شده کودکی را به تصویر می کشد که به زبان فارسی کشور ایران را تهدید می کند.

این جلاد خردسال داعشی در حالی که برای بریدن سر یکی از زندانیان داعش آماده شده است شروع به رجز خوانی برای مسلمانان ایران می کند.

قسمتی از تهدیدات کودک داعشی از این قرار است:ای ایران صفوی بدانید که جنگ شما بر علیه مجاهدان هیچ نفعی برایتان نخواهد داشت، در انتظار ما باشید. شما و جاسوسانتان،بدانید که ما آگاهیم که شما در زندگی حریص ترین انسان ها هستید، ما خونمان و جانمان را در برابر دین خدای متعال می بخشیم، به اذن الله سرزمین و دیارتان را بر سر شما ویران خواهیم کرد...

به نظر می رسد زمانی که سران داعش رویاهای تعبیر نشدنی خود را به این کودک دیکته می کردند تا مانند طوطی آنها را تکرار کند، این حقیقت را در گوش او زمزمه نکرده اند که دلاور مردان این مرز و بوم قبل از اینکه عناصر ناچیز گروه داعش بخواهند دست از پا خطا کنند، آنها را با خاک یکسان خواهند کرد و به قعر جهنم می فرستند.

یاوه گویی های این کودک متوهم که در خیالات محال خود به سر می برد را در فیلم زیرمشاهده نمایید.

انتهای پیام/

پسربچه داعشی ایران را به زبان فارسی تهدید کرد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید کودک داعشی علیه ایران به زبان فارسی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..