تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دارو‌های کمیاب را در ایام تاسوعا و عاشورا از کجا پیدا کنیم؟

طلعت قانع دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو‌ها و سموم و مدیر مرکز پاسخگویی سامانه ۱۴۹۰ سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به راه‌هاى تهيه دارو براى بيماران در ایام تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: در این روزها‌ مردم برای تهیه دارو‌ باید به داروخانه‌های شبانه‌روزی مراجعه‌ کنند.

وى‌ ادامه داد: در صورتی‌ که مردم نیاز به تهیه‌ داروی خاص داشته باشند، می‌توانند از چند طریق از نزدیک‌ترین‌ داروخانه كه داروى مورد نظر‌ آنها را داشته باشد‌ اطلاع پيدا كنند.

مدیر مرکز پاسخگویی سامانه ۱۴۹۰ سازمان غذا و دارو به آسان‌ترین روش‌ برای تهیه‌ داروهاى كمياب در تاسوعا و عاشورای‌ حسینی‌ اشاره کرد و گفت: آسان‌ترین راه مراجعه به سایت‌ ١٤٩٠ به نشانی‌ http://1490.fda.gov.ir مراجعه کنند‌ و در قسمت‌ جستجوی دارویی نام داروی مورد نظر را وارد کنند.

قانع افزود: استفاده از سايت ١٤٩٠ آسانترين روش براى اطلاع از داروخانه داروى كمياب است زيرا پس از وارد کردن 3 حرف اول نام دارو‌ نام کامل آن پیشنهاد داده می‌شود و با انتخاب آن‌ می‌توانند به سرعت از نزدیک‌ترین داروخانه‌ای که این دارو مورد در آن موجود است با خبر شوند.

دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو‌ها و سموم افزود: افزون بر سايت، بيماران مى توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٩٠ یا ١٩٠ يا پیا‌مک نام دارو به شماره‌ ٢٠١٤٩٠ از اسامی داروخانه‌هایی که داروی‌ مورد نظر آنها را داشته باشد‌، باخبر شوند .

وی یادآور شد: ممکن است برخی افراد برای مصرف دارو یا اطلاع از عوارض‌ آن نیاز به اطلاعاتی‌ داشته باشند‌ که در این صورت‌ می‌توانند با سامانه ١٤٩٠ تماس بگیرند‌ همچنین هزار راهنمای بالینی‌ برای اطلاع مردم در سایت ١٤٩٠ درج شده است.

انتهای پیام/

آسانترین روش برای پیداکردن داروهای کمیاب در ایام تاسوعا و عاشورا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دارو‌های کمیاب را در ایام تاسوعا و عاشورا از کجا پیدا کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..