تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی سازمان ملل برای میانجیگری میان بغداد و اربیل

ساعت 24-وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان ملل متحد پیشنهاد میانجیگری در حل بحران میان بغداد و اقلیم کردستان را مطرح کرده است.

به گزارش اسکای نیوز عربی، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای عنوان کرد: یان کوبیچ مسئول هیات سازمان ملل در عراق این پیشنهاد را در جریان نشست با ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق مطرح کرده است.

برخی رسانه ها به نقل از «یان کوبیچ» اعلام کرده بودند که سازمان ملل همه پرسی اقلیم کردستان را غیر قانونی می داند.

بیانیه مذکور افزود: پیش از هر چیز هیات سازمان ملل در عراق دولت مرکزی بغداد و اقلیم کردستان را به گفتگو و مذاکره و یافتن راه حل برای همه مسائل از جمله مسئله رفراندوم دعوت می کند.

این در حالی است که حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز چهارشنبه از مجلس این کشور خواست که نتایج همه پرسی کردستان را ملغی اعلام کنند و قانون عراق را در تمام مناطق کردستان اجرایی کنند.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی سازمان ملل برای میانجیگری میان بغداد و اربیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..