تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد

۶۰۶۲۶۳

۱۶۴  بازدید

سنت موریتز یک شهر و ناحیه اسکی در سوئیس است. که در ایالت گراوبوندن قرار دارد. هتل‌ها و رستوران های متعدد با مناظر بکر و دیدنی، پیست اسکی و یک قطار کوهستانی خاطره‌ای ماندگار در ذهن گردشگران بر جای می‌گذارند.

وبسایت فردا: سنت موریتز یک شهر و ناحیه‌ای برای اسکی در سوئیس است. این شهر به خاطر میزبانی دو دوره المپیک زمستانی یعنی دوره‌های بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۲۸ و بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۴۸ معروف است. 

بلندترین نقطه شرق آلپ یعنی پیز برنینا در چند کیلومتری جنوب این شهر واقع است. عمده درآمد شهر از همجواری اش با کوه و تفریحات کوهستانی حاصل می‌شود. هتل‌ها و رستوران های متعدد با مناظر بکر و دیدنی، پیست اسکی و یک قطار کوهستانی خاطره‌ای ماندگار در ذهن گردشگران بر جای می‌گذارند.

شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد  شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهری که کوهستان را به جهان می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..