تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج زوج استرالیایی در فروشگاه

۶۰۶۶۷۶

۱۵۸  بازدید

چیزی که برای «سو برکلی» مهم بود این بود که او و همسرش «الی باب» در جایی نزدیک و محبوب ازدواج کنند و همه چیز‌ها و کسانی که آن‌ها را شاد می‌کنند در کنارشان باشند.

برترین ها: برخی مردم آرزو دارند بالای کوه ازدواج کنند، برخی دیگر در یک کلیسای زیبا با شیشه‌های رنگی، اما چیزی که برای «سو برکلی» مهم بود این بود که او و همسرش «الی باب» در جایی نزدیک و محبوب ازدواج کنند و همه چیز‌ها و کسانی که آن‌ها را شاد می‌کنند در کنارشان باشند. به همین دلیل این زوج استرالیایی تصمیم گرفتند مراسمشان را در یک فروشگاه محلی در سیدنی برگزار کنند. این فروشگاه مورد علاقه سو بود. با این حال، کلمه عشق برای توصیف احساس سو نسبت به این فروشگاه بزرگ کافی نیست. او سال هاست که هفته‌ای دو سه بار از اینجا خرید می‌کند و به همه می‌گوید با خرید از این فروشگاه می‌توانند پول خود را صرفه جویی کنند؛ بنابراین وقتی الی به شوخی به او گفت که عروسیشان را در این فروشگاه برگزار کنند، این شوخی به یک برنامه واقعی تبدیل شد.
 
سو با کسی که دوستش دارد در جایی که دوستش دارد و در کنار کسانی که دوستشان دارد مراسم عروسی را برگزار کرد و غذای مورد علاقه اش در منوی رستوران را به مهمانان داد. بااین حال، خریداران اجازه داشتند بی وقفه به خریدشان ادامه دهند. عروسی آن‌ها ارزان و به یادماندنی شد. اما جالب است بدانید آن‌ها اولین زوجی نبودند که در فروشگاه ازدواج کردند. یک زوج آمریکایی نیز در سال ۲۰۱۴ عروسی خود را در فروشگاه برگزار کردند، اما سو و الی اولین زوج استرالیایی بودند. سوپرمارکت شاید عاشقانه‌ترین جای دنیا برای ازدواج نباشد، اما باید اعتراف کنیم که مزایای خودش را دارد.

ازدواج زوج استرالیایی در فروشگاه  ازدواج زوج استرالیایی در فروشگاه 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج زوج استرالیایی در فروشگاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..