تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگران شدن نیکی کریمی از تعرض آشکار به کودکان ایرانی

نیکی کریمی در پستی در صفحه شخصی خود خبر از آغاز فعالیت یک سازمان مردم نهاد با هدف پیشگیری از آزار جنسی کودکان را داد.

نیکی کریمی نوشت:زنگ ها به صدا درآمده اند!!
تعرض پنهان و آشکار جنسی به کودکان را جدی بگیریم .
سازمان مردم نهاد کنترل + S که توسط جمعی از جوانان متخصص به منظور آگاه سازی کودکان و والدین تشکیل شده است ، با رونمایی از وبسایت « قایم باشک » رسما فعالیت پروژه ای به همین نام ، با هدف پیشگیری از آزار جنسی کودکان را در سراسر کشور آغاز می کند .
برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب این حرکت ارزشمند ، مشارکت عمومی و عزم ملی کارساز خواهد بود .
خانم های فیلمساز عضو این گروه
احترام برومند – مرضیه برومند – مهوش شیخ الاسلامی – منیژه حکمت – شیرین جاهد – پوران درخشنده – رخشان بنی اعتماد – تهمینه میلانی – مونا زندی _ مهناز افضلی _ مرجان اشرفی زاده‌ – نگار آذربایجانی _ نرگس آبیار- مانلی شجاعی فر و نیکی کریمی
وبسایت #قایم‌باشک:
Ghayembashak.com
تلگرام #قایم‌با‌شک: ‌t.me/ghayembashak.com
اینستاگرام  #قایم‌با‌شک

instagram.cm/ghayembashak

اینستاگرام نیکی کریمی

اینستاگرام نیکی کریمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگران شدن نیکی کریمی از تعرض آشکار به کودکان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..