تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی به کمیته اخلاق احضار شد

طارمی به کمیته اخلاق احضار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در پی اعلام محرومیت مهدی طارمی از سوی فیفا و رفتارهای غیرحرفه ای صورت گرفته از زمان فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه ریزه اسپور  ترکیه که موجب لطمه به تمامیت فوتبال کشورمان شده است؛وی برای ادای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار شد.


گفتنی است؛با توجه به اسناد به دست آمده پیرامون رفتار عیرحرفه ای برخی اشخاص از جمله این بازیکن؛ پرونده ای با موضوع محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین محرومیت مهدی طارمی جهت رسیدگی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشکیل شد.

انتهای پیام/

علل احضار طارمی به کمیته اخلاق 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی به کمیته اخلاق احضار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..