تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقم پیشنهادی استقلالی ها به فاتح تریم لو رفت

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به استعفای منصوریان ،مدیران باشگاه استقلال جذب فاتح تریم را در دستور کار قراردادند و به همین منظور نماینده ای از باشگاه راهی ترکیه شد تا با این مربی مذاکره های اولیه انجام شود.

در نهایت مذاکرات با فاتح تریم تا جایی که مدیران استقلال اعلام کرده اند به خوبی پیش رفته است اما در این میان طرفین سر رقم قرارداد، اختلاف نظر هایی دارند.

فاتح تریم در نظر دارند سالانه حدود 4 میلیون یورو یا در نهایت 5 میلیون دلار را از استقلالی ها دریافت کنند و این در حالی است که مدیران استقلال در نشست روز گذشته هیئت مدیره به این نتیجه رسیدند که دستمزد این مربی سالانه چیزی حدود 1/5 تا 2 میلیون دلار باشد.

با وجود این باید منتظر ماند تا دید فاتح تریم با رقم پیشنهادی استقلالی روی نیمکت آبی ها خواهند نشست یا خیر.

انتهای پیام/

دستمزد فاتح تریم مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقم پیشنهادی استقلالی ها به فاتح تریم لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..