تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب به همسر شهید حججی چه گفت + فیلم

رهبر انقلاب به همسر شهید حججی چه گفت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز گذشته ( 5 مهر 96 ) مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی در میدان امام حسین ع تهران برگزار شد. این مراسم با حضور خیل عظیم مردمی و سیاسیون و به ویژه رهبر انقلاب هر چه باشکوه‌تر انجام شد. مداحان و سخنرانان برجسته‌ای از جمله حاج صادق آهنگران و حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم به نوحه سرایی و سخنرانی پرداختند. حضور پر شور مردم در  مراسم باز هم حماسه آفرید، آنها آمدند تا علاوه بر همدردی و تسلی خاطر خانواده این سردار بی‌سر، به پیام امام و رهبر لبیک بگویند. 

رهبر انقلاب از اولین شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند. ایشان در سحرگاه روز گذشته در مسجد امام حسین (ع) با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند. در پی این دیدار رهبر انقلاب با همسر شهید حججی گفتگویی ویژه داشتند.

ویدئوی زیر شرح مصوری از سخنان ایشان خطاب به خانم عباسی همسر شهید حججی است.  

انتهای پیام/

گفتگوی رهبر انقلاب با همسر شهید حججی +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب به همسر شهید حججی چه گفت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..