تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدنه شیشه ای آیفون 8 بسیار گران قیمت است

بدنه شیشه ای آیفون 8 بسیار گران قیمت استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از گوشی های هوشمند جدید شرکت اپل که به تازگی سر و صدای بسیاری نیز کرده است، گوشی آیفون 8 است. این گوشی دو هفته گذشته رونمایی شد و تا کنون اطلاعات بسیاری از آن منتشر شده است.

یکی از مهم‌ترین ملاک های خرید یک گوشی هوشمند قیمت مناسب و به‌صرفه آن است. آیفون 8 و آیفون X که دو گوشی جدید شرکت اپل هستند قیمتی بسیار بالا دارند.

اما نکته مهم دیگر که خریداران آیفون 8 باید درنظر داشته باشند، قیمت بسیار بالای قطعات این گوشی است. بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، اگر گلس شیشه ای پشت این گوشی بشکند و یا آسیبی ببیند، هزینه بسیار بالایی بر روی دست کاربران خواهد گذاشت.

یکی از کارمندان شرکت اپل با ذکر این موضوع بیان کرده است که هزینه تعویض بدنه شیشه ای آیفون 8 از تمام هزینه هایی که برای قطعات این دستگاه می‌کنید بیشتر است. این بدنه شیشه ای در صورت شکستگی ، برای تعویض نیاز به مبلغی بالغ بر 129 دلار ( حدود 400 هزار تومان ) دارد. این در حالی است که برای تعویض صفحه نمایش این گوشی باید 29 دلار ( حدود 120 هزار تومان ) هزینه کنید.

انتهای پیام/

بدنه شیشه ای آیفون 8 گران‌تر از سایر تجهیزات این گوشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدنه شیشه ای آیفون 8 بسیار گران قیمت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..