تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«انحصار اغما» و «غزل های مشرقی» روانه بازار کتاب می شوند

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تازه های نشر انتشارات نگار تابان اعلام شد/ مشکلات ناشران در نمایشگاه استانی کتاباحمد دولت آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تازه های نشر این انتشاراتی گفت: انتشارات نگار تابان کتاب هایی چون انحصار اغما اثر درسا فولادفر و داستان خدا اثر زهرا بادره را در دست انتشار دارد. این کتاب ها رمان های بلند فارسی هستند و با موضوع عاشقانه نوشته شده اند. این کتاب ها را برای اخذ مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپردم و هم اکنون مراحل اخذ مجوز را طی می کند.

وی افزود: مجموعه شعر آذر زمانی با عنوان «غزل های مشرقی» قرار است توسط انتشارات نگار تابان منتشر شود. کتاب های صدای سرزمین من اثر حبیب الله پورعلی داد بیاناتی و فقط سه دقیقه اثر حسن ایمانی نیز از کتاب های دیگر با موضوعات اجتماعی هستند که توسط این انتشاراتی چاپ می شوند.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان در خصوص نمایشگاه های استانی کتاب اظهار کرد: متاسفانه برای این نمایشگاه در سطح شهر کرج هیچ تبلیغی نکرده بودند. در نتیجه ناشران حتی به اندازه هزار تومان هم نفروختند. درباره نمایشگاه استانی کتاب در مشهد شنیدم به دلیل اینکه برگزاری این نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است، 2 تا 3 برابر هزینه حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ناشران هزینه دریافت می کنند. از طرف دیگر ناشران برای اسکان در نمایشگاه های استانی کتاب با مشکلاتی مواجه هستند. امیدوارم تمهیداتی برای اسکان در این نمایشگاه ها اندیشیده شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««انحصار اغما» و «غزل های مشرقی» روانه بازار کتاب می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..