تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت استاندارد‌های آموزشی برای ایجاد مدارس غیر دولتی

ورناصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رعایت استانداردهای آموزشی برای ایجاد مدارس غیر دولتیداریوش ورناصری‌ رئیس سازمان نوسازی، ‌توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت و گو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درمورد استاندارد آموزشی در مدارس عنوان کرد: در هر فضای آموزشی استانداردی برای سرانه دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و باید مورد تایید سازمان نوسازی قرار گیرد و بر اساس این ضابطه در مدارس دولتی و غیر دولتی برقرار است.

وی افزود: در مدارس غیر دولتی تا زمانی که استاندا‌رهای لازم برای فضای آموزشی وجود نداشته باشد مجوز‌ی داده نخواهد شد و باید تمام شرایط برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم باشد.

سازمان نوسازی متولی ارزیابی فضای آموزشی

رئیس سازمان نوسازی، ‌توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: هر مو‌سسی که برای ایجاد مدرسه غیردولتی از طریق آموزش و پرورش اقدام می‌کند، ارزیابی فضای آموزشی و تایید آن با سازمان نوسازی است و با توجه به استانداردهای لازم به ازای فضای آموزشی تراکم دانش‌آموزی تعیین می‌شود و مدارس حق ندارند بیش از تعداد تعیین شده دانش‌آموز جذب کنند.

ورناصری تصریح کرد: تمام مدارس غیردولتی با مجوز آموزش و پرورش و سازمان نوسازی بوده و هیچگونه فضای نامناسبی به عنوان مدرسه غیردولتی در نظر گرفته نمی‌شود و گاهی برخی اظهار نظرها درباره فضای آموزشی این نوع مدارس مورد قبول نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت استاندارد‌های آموزشی برای ایجاد مدارس غیر دولتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..